Heey!
Hier wat over mezelf!
Ik ben dus Sofie en ik ben 16 jaar oud.
Ik heb een enorme passie voor make-up, Ik kan echt uren voor de spiegel zitten om mezelf op te maken en vind het ook super leuk om verschillende dingen uit te porberen qua make-up.
Uitgaan vind ik ook enorm leuk, er is niks beter dan met vriendinnen gezellig wat te drinken en daarna de stad in te gaan. Ik houd erg veel van muziek dus dat speelt ook wel een grote rol waardoor ik uitgaan zo leuk vind. Ik ben ook veel bezig met gezond eten en sporten. Ik kan me echt vermaken in de keuken. het liefste maak ik dan gezonde recepten. Sporten vind ik dus ook erg leuk.
Ik heb vanaf mijn 8e gevolleybald maar ben dit seizoen gestopt.
Nu ga ik naar de sportschool en ik vind dit echt super leuk!
Ik vind het erg leuk om me op te maken en verschillende producten uit te proberen.
Daarnaast vind ik dingen als feestjes organiseren ook heel erg leuk. ik wil hier later ook mijn baan van maken.
Ik zit op dit moment in havo 4 en ik heb het profiel e&m met muziek en maatschappijwetenschappen gekozen. Ik vind dit jaar best wel lastig maar als zo als er nu voorsta ga ik gewoon over naar Havo 5 ( even afkloppen )

Ik hoop dat jullie iets meer te weten van mijn zijn gekomen:)

Liefs!
Sofie

CONVERSATION

0 reacties:

Een reactie posten